Second Floor Lot 2.25 Summit USJ 1
Subang Jaya, Selangor 47500

Kami akan mengadakan Seminar produk terulung kami ini bersama Prof. Dr. Sir. Syed Irshad Ali pada 15hb Ogos 2009 hari Sabtu pada jam 2 petang. Untuk keterangan lanjut, hubungi kami (Cik Liz) di talian 03-8023 2934 atau email : [email protected] atau [email protected] untuk mengesahkan kehadiran Tuan/Puan pada hari majlis tersebut. Tempat adalah terhad!


Sekiranya Tuan / Puan adalah seorang yang perihatin tentang kesihatan.. Sertailah kami sekarang… Seminar ini adalah percuma!

Kami ingin memperkenalkan produk kami yang dirumus oleh Prof. Dr. Sir. Syed Irshad Ali berasal dari Pakistan. Beliau amat dikenali di Karachi, Pakistan dan Sri Lanka sebagai “Raja Segala Madu” sejak 5 tahun yang lalu dan beliau telah banyak turut serta memberi ucapan mengenai “Kebersihan Gigi” di serata tempat. Salah satu di antaranya ialah di Expo Centre, Karachi seramai 3000 peserta pada tahun 2004. Beliau telah Dianugerahkan M.A, M.D, Ph.D, Dr.Ac, F.R.C.P, S.Litt dalam bidang Perubatan. Buku pertama beliau iaitu “Nature is the best healer” (Alam semulajadi adalah penyembuh terbaik) telah diulangcetak pada 2009 diperluaskan di seluruh dunia dengan membahaskan kehidupan tanpa BAHAN KIMIA dan DADAH!

DENTALMAX – Ubat gigi serbuk. Boleh menghindari dan merawat dari pelbagai masalah penyakit seperti:

abdomen, bengkak hati, jerawat, migraine, tekanan darah, ulser mulut, otak, leher, kanser, gaut, sakit dada,resedung/selsema, batuk, masalah kulit, diabetis, sakit belakang, cirit-birit, pening, masalah penglihatan, masalah gigi, demam, jangkitan kerongkong, ulser lidah, sakit kepala, kencing lawas, jangkitan luka, muntah, masalah buah pinggang dan penggurangan berat badan.

Come and join us! the choices is yours...

Added by liz_rizalyong on July 29, 2009